Tilmelding

Skal dit barn konfirmeres i foråret 2025 - kan der nu meldes til konfirmation og konfirmationsforberedelse:

1.step: Find dit MIT-ID frem, følg linket, og du bliver guidet igennem. Du vil herefter modtage en kvittering for at vi har modtaget din tilmelding, men denne er først gældende når den er signeret af begge forældre (på nær hvis du har eneforældremyndighed over barnet).

Konfirmandtilmelding | Folkekirken.dk

2. step: (KAN FØRST BRUGES 24 TIMER EFTER UDFYLDELSE AF 1.STEP NÅR BEGGE FORÆLDREMYNDIGHEDSINDEHAVERE HAR SIGNERET)
Her skal du også bruge dit MIT-ID.
Da det ikke er muligt at vælge konfirmationsdato mm i "konfirmandtilmeldingssystemet", er næste step at logge ind på "forældrenes konfirmandkommunikation". I dette system kan der nu vælges dato og tidspunkt, og der skal besvares spørgsmål, som er vigtige for kirken i forbindelse med forberedelsen til konfirmation 2025. Alle følsomme personoplysninger behandles iht Persondataforordningen.

Log ind - Konfirmand Tilmelding (kirkenettet.dk)

Konfirmationsdatoer 2025
Kristi Himmelfarts Dag - torsdag den 29. maj
Lørdag den 31. maj

Tidspunkterne afhænger af hvor mange der vælger sig ind på datoerne, men der plejer altid at være en konfirmation begge dage kl. 10.

Hold øje på Forældrenes Konfirmandkommunikation, hvor man under fanen INFORMATION kan se, når Hornbæk Kirke har godkendt den ønskede dato.

Hvis du har brug for at tilmelde dit barn senere, eller behøver hjælp til tilmeldingen, er du velkommen til at kontakte kirkekontoret på tlf. 4976 1960 eller mail stbb@km.dk